35

ہندوستان اور پاکستان کے مابین امن اقدام کا خیرمقدم کیا ہے’ افغانستان

بھارت میں افغانستان کے مندوب فرید ماموندجے نے کہا کہ پاکستان کے ساتھ افغانستان کی 70 فیصد تجارت واہگہ اٹاری بارڈر کے ذریعے ہوتی ہے۔ اگر بھارت پاکستان تعلقات اچھے ہیں تو اس سے افغانستان اور خطے کو فائدہ ہوگا۔
نئی دہلی ، ۔ افغانستان نے حال ہی میں ہندوستان اور پاکستان کے مابین امن اقدام کا خیرمقدم کیا ہے۔ افغانستان کا کہنا ہے کہ ملک کے استحکام اور خوشحالی کے لئے پُر امن پڑوس بہت اچھی چیز ہے۔ اے این آئی سے بات کرتے ہوئے ، بھارت میں افغانستان کے مندوب فرید ماموندجے نے کہا ، ‘پاکستان کے ساتھ افغانستان کی 70 فیصد تجارت واہگہ اٹاری سرحد کے ذریعے ہوتی ہے۔ اگر بھارت پاکستان تعلقات اچھے ہیں تو اس سے افغانستان اور خطے کو فائدہ ہوگا ، ہم TAPI گیس پائپ لائن ، چابہار بندرگاہ جیسے منصوبوں میں تعاون کر سکتے ہیں۔
ان کا مزید کہنا تھا کہ ہم ایک پر امن محلہ چاہتے ہیں جہاں خوشحالی ، امن موجود ہو۔ عدم تحفظ اور عدم استحکام سے کسی کو فائدہ نہیں ہوتا ہے۔ ہم ان پیشرفتوں کا خیرمقدم کرتے ہیں جن کے وسیع خطے کی سلامتی پر بہت بڑا اور مثبت اثر پڑتا ہے۔ آپ کو بتادیں کہ حال ہی میں ، ہندوستان اور پاکستان کی افواج کے درمیان نئی دہلی میں انڈس واٹر معاہدے پر بات چیت کے بعد دونوں ملکوں کی فوجوں کے درمیان جنگ بندی کا سلسلہ شروع ہوا ہے ، جس نے بات چیت کی فضا پیدا کردی ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں