51

بحر ہند ہمارے لیے بہت بڑا اثاثہ ہے، اس کی حفاظت کے لیے چوکسی نا گزیر ہے: اجیت ڈول

نئی دہلی ۳۰ جون۔۔ قومی سلامتی کے مشیر اجیت ڈول نے جمعرات کو ملک کے سمندری سلامتی کے آلات میں شامل مختلف ایجنسیوں کے درمیان بہتر تال میل پر زور دیا۔ ملٹی ایجنسی میری ٹائم سیکورٹی گروپ کی پہلی میٹنگ میں ایک خطاب میں، ڈوبھال نے کہا کہ ایجنسیوں اور بحری میدان میں اسٹیک ہولڈرز کو ترقی اور ترقی کے ہندوستان کے مجموعی نقطہ نظر کے ساتھ ہم آہنگی پیدا کرنی چاہیے۔

انہوں نے کہا کہ جغرافیائی سیاسی پیش رفت کے پیش نظر سمندر بہت زیادہ اہم ہو گئے ہیں۔ اجلاس کی صدارت نیشنل میری ٹائم سیکورٹی کوآرڈینیٹر وائس ایڈمرل (ر) جی اشوک کمار نے کی۔ کمار نے اس سال 16 فروری کو ملک کے پہلے نیشنل میری ٹائم سیکورٹی کوآرڈینیٹر کے طور پر چارج سنبھالا تھا۔
اس میٹنگ میں مرکزی حکومت کی اہم وزارتوں، ایجنسیوں اور سمندری امور سے نمٹنے والی سیکورٹی فورسز کے سینئر عہدیداروں نے شرکت کی۔ 13 ساحلی ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں کے میری ٹائم سیکورٹی کوآرڈینیٹروں نے بھی اس میں شرکت کی۔ اعلیٰ سطح پر بحری سلامتی کے امور میں تال میل کو بہتر بنانے کے ایک بڑے فیصلے میں، مرکزی کابینہ نے گزشتہ نومبر میں قومی سلامتی کونسل سیکرٹریٹ میں این ایس اے کے تحت این ایم ایس سی کے عہدہ کی تشکیل کو منظوری دی تھی۔
اس اقدام کا مقصد جغرافیائی اور فعال ڈومینز میں ہندوستان کی بحری سلامتی میں کٹوتی کے لیے بغیر کسی رکاوٹ کے نقطہ نظر کو یقینی بنانا تھا۔

افتتاحی اجلاس میں بحری سلامتی کے حوالے سے کئی اہم پالیسی امور پر غور کیا گیا، جن میں موجودہ احکامات کی نقشہ سازی اور خلیج کی نشاندہی کرنے کے لیے میری ٹائم سیکیورٹی سے متعلق پالیسیاں، بحری ہنگامی حالات کے لیے معیاری آپریٹنگ طریقہ کار کا جائزہ، بندرگاہوں اور ساحلی انفراسٹرکچر کی حفاظت اور ساحلی ڈھانچے کی تشکیل شامل ہے۔ ایک قومی بحری ڈیٹابیس، حکام نے کہا کہ ایم اے ایم ایس جی کا تصور ہے کہ سمندری سلامتی کے تمام پہلوؤں بشمول ساحلی اور آف شور سیکیورٹی کے ساتھ ہم آہنگی کو یقینی بنانے کے لیے ایک مستقل اور موثر طریقہ کار فراہم کرے، نیز موجودہ اور مستقبل کے سیکیورٹی چیلنجوں سے نمٹنے کے لیے تکنیکی اور آپریشنل خلا کو پُر کرے۔ توقع ہے کہ اجلاس میں سمندری ہنگامی حالات سے نمٹنے کے لیے فوری اور مربوط ردعمل کی ضرورت ہے

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں